24 Aralık 2011 Cumartesi

ONUR ERDİREN'DEN ''ÇİZİM TEKNİKLERİ'' KİTABI

Hırs yaptım oldu!
Güzel Sanatlar okumak hiç aklımda yoktu. Fakat  yetenek sınavlarına hazırlanırken hocamın çizime eğilimimin olduğunu keşfetti.

Bunun üzerine Yeditepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Tasarımı bölümüne girdim. Üniversite hayatı boyunca birçok arkadaşımın ve hocamın çizimlerimin pek yaratıcı ve iyi derecede olmadığını söylediler ve hırslanarak bölümümü başarıyla bitirdim. Bunun üzerine ailemin de büyük desteğiyle Yeditepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Plastik Sanatlar’da Yüksek lisans programını bitirdim. Akademik kariyer hayatımı devam etmek ve sonuna kadar gitmek istediğim için şuan Yeditepe Üniversitesi Felsefe bölümünde Doktora programına devam etmekteyim. Bunların sonucunda hırs yaparak birçok şeyi isterseniz başarabileceğinizi göstermiş olduğumu düşünüyorum. Bu kitabı hazırlamamdaki amaç zamanında öğrendiğim bilgi birikimini ve yaptığım çalışmaları sizlerle paylaşmak. Çizim Teknikleri kitabını; Güzel Sanatlara hazırlanan, resim kurslarına giden, çizimle ilgili teknikler öğrenmek isteyen, reklam tasarımıyla ilgilenenlere armağan ediyorum.            Çizim Teknikleri kitabını D&R’larda ve kitapevlerinde bulabilirsiniz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder